Gestió de Feines i Facturació amb el Nou Mòdul d’Albarans Digitals
Introducció
Descobreix com el nostre mòdul d’albarans digitals revoluciona la gestió de feines i el procés de facturació, tot integrant-se perfectament amb el teu sistema ERP i GPS de vehicles.
Sincronització Automàtica amb ERP
Automatitza la teva facturació amb la nostra nova funcionalitat que transmet albarans directament al teu sistema ERP. D’aquesta manera, eliminem la necessitat de doble entrada de dades i reduïm errors.
Gestió Centralitzada de Feines
Assigna i gestiona feines fàcilment a través del nostre mòdul. Els treballadors poden accedir als seus albarans en temps real des de la seva aplicació mòbil, millorant així l’eficiència.
Integració GPS per a una Millor Coordinació
La nostra plataforma s’integra amb les GPS dels teus vehicles, permetent un seguiment en temps real i una distribució de feines més eficient.
Personalització i Flexibilitat
Adaptem el format dels albarans digitals al teu actual sistema de paper, facilitant una transició suau cap a la digitalització.
Conclusió
Amb l’addició del mòdul d’albarans digitals a Automatica PLUS, oferim una solució completa per a la gestió de feines i facturació. Optimitza les teves operacions avui amb la nostra plataforma integrada.
Per a més informació, posa’t en contacte amb nosaltres. Optimitza la teva gestió de feines i el procés de facturació amb Automatica PLUS.
Meta descripció: Descobreix com el mòdul d’albarans digitals d’Automatica PLUS pot automatitzar la teva facturació, millorar la gestió de feines i integrar-se amb el teu sistema GPS.